1. AUDIT

Jednoduše, potřebujeme vás poznat. Pochopit, kdo je vaše cílová skupina, jaká máte očekávání, představu o rozpočtu, a všechny další nezbytné informace, abychom mohli vaše online kanály nejlépe nastavit a zajistit váš růst. Zjistíme od vás řadu podrobností, vyptáme si přístupy k dosavadním kampaním a reklamním kanálům. Vše prostudujeme, zanalyzujeme konkurenci, trendy v oboru a stav vašich současných marketingových aktivit.

2. STRATEGIE

Z toho, co zjistíme, vypracujeme doporučení a návrh marketingové strategie. Vysvětlíme si její jednotlivé kroky, jejich účel, stanovíme rozpočty. Určíme hodnotící kritéria (KPIs), dohodneme se na časovém harmonogramu a následných krocích, provedeme korekce strategie dle společné dohody.

3. REALIZACE

Na základě termínů a priorit realizujeme dílčí kroky celé strategie. Začneme nastavením analytiky (Google Analytics, Yandex Metrica, Hotjar a další), díky které měříme výkon všech kroků. Postaráme se o jednotlivé reklamní kanály, pomůžeme ve spárování zbožových srovnávačů, vytvoříme kampaně, kreativy a texty. Naše práce je jejich monitoring a optimalizace pro rostoucí výkon.

4. VYHODNOCENÍ

Výsledky kampaní „přeložíme“ do běžné řeči a pravidelně je elektronicky zasíláme, podle potřeby je osobně nebo telefonicky konzultujeme. Budete v obraze, kdykoli. Podle výsledků upravujeme jednotlivé kampaně, případně celou strategii tak, aby přinášela maximum.

Kontaktujte nás

Žijte s námi