Google Ads: Jak si do účtu nasadit skript

Zdeňka Polčicová, 9. 10. 2024

Nasazení skriptu do Google Ads není složité, ale je potřeba dbát na pár důležitých kroků. Každý skript může vyžadovat různé úpravy v závislosti na jeho účelu. U některých je nutné více přizpůsobení, ale základní proces zůstává stejný.

Skripty najdete v rozhraní Google Ads pod záložkou "Hromadné akce".

Jak nasadit skript - krok 1

Pokračujte kliknutím na ikonu "+" a zvolte možnost “Nový skript”.

Jak nasadit skript - krok 2

Po otevření skriptovacího rozhraní se zobrazí výchozí kód. Tento kód můžete smazat, abyste začínali s čistým listem. Poté jednoduše zkopírujte skript, který chcete použít, a vložte ho do prázdného pole.

Jak nasadit skript - krok 3

V mnoha skriptech je třeba odkaz na Google Spreadsheet. Aby skript fungoval správně, je nutné nastavit sdílení dokumentu tak, aby každý, kdo má odkaz, měl práva k úpravám. Pokud je toto sdílení nesprávně nastavené, skript nebude funkční.

Jak nasadit skript - krok 4

Jakmile máte skript vložený a upravený pro váš účet, klikněte na „Náhled“, abyste otestovali, zda skript správně běží. Pravděpodobně bude potřeba skript ještě autorizovat. Po autorizaci pak klikněte na náhled znovu, protože předtím nám skript kvůli autorizaci nedoběhl až do konce.

Jak nasadit skript - krok 5
Jak nasadit skript - krok 5b

V záložce „Protokoly“ můžete sledovat, jestli se skript spustil bez problémů, nebo zda se vyskytly nějaké chyby.

Jak nasadit skript - krok 6

Nakonec si můžete nastavit, kdy a jak často chcete skript spouštět. To vám umožní automatizovat různé procesy v Google Ads účtu a šetřit čas.

Jak nasadit skript - krok 7

V našem článku 10 nejlepších Performance Max skriptů najdete skripty, které si můžete hned nasadit a vyzkoušet jejich funkcionalitu.

Článek pro vás připravil/a: Zdeňka Polčicová
Marketing mě baví, hlavně ve spojení s daty. Postarám se o to, aby vaše PPC reklamy měly dosah a přinášely výsledky. Je pro mě důležité chápat souvislosti, nebát se jít do detailů a hledat co nejlepší řešení.
Mohlo by vás zajímat:

Advantage+: Jak se v nich vyznat

Zdeňka Polčicová • 28. 11. 2024 • 
Advantage+ sem, Advantage+ tam, Advantage+ všude! Pokud spravujete reklamní kampaně na Metě, určitě nám dáte za pravdu, že vyznat se v těchto „zázračných“ nástrojích není vždy hračka. Přinášíme vám proto přehled toho, co vlastně Advantage+ nástroje jsou, jak fungují a jaké s nimi máme zkušenosti.
Přečíst článek

7 tipů, jak zabezpečit firemní účet na Facebooku

Michaela Fojtíčková • 13. 5. 2021 • 
Víte, že nedostatečně zabezpečený firemní účet na Facebooku představuje nemalé riziko pro vaše podnikání? V dnešní době rostoucího počtu kybernetických útoků jsou sociální sítě jejich oblíbeným terčem. Útočníci mohou váš facebookový účet smazat, změnit přihlašovací údaje, případně spustit propagaci za nemalé peníze. Jak tomu všemu předejít? Sepsali jsme pro vás 7 našich tipů, jak si zabezpečit facebookový profil, včetně Business Manageru.
Přečíst článek

Digitální přístupnost: Co od června platí – a proč to řešit hned

Petra Burešová • 21. 7. 2025 • 
Od 28. června 2025 je v Česku účinný zákon č. 424/2023 Sb., který vychází z evropské směrnice o přístupnosti (European Accessibility Act – EAA). Pokud provozujete e-shop, firemní web, aplikaci nebo jinou digitální službu pro veřejnost, přístupnost už není nice-to-have – je povinná.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
Google Premier PartnerSklik_ověření_2024
arrow-right