Google Ads: Jak si do účtu nasadit skript

Zdeňka Polčicová, 9. 10. 2024

Nasazení skriptu do Google Ads není složité, ale je potřeba dbát na pár důležitých kroků. Každý skript může vyžadovat různé úpravy v závislosti na jeho účelu. U některých je nutné více přizpůsobení, ale základní proces zůstává stejný.

Skripty najdete v rozhraní Google Ads pod záložkou "Hromadné akce".

Jak nasadit skript - krok 1

Pokračujte kliknutím na ikonu "+" a zvolte možnost “Nový skript”.

Jak nasadit skript - krok 2

Po otevření skriptovacího rozhraní se zobrazí výchozí kód. Tento kód můžete smazat, abyste začínali s čistým listem. Poté jednoduše zkopírujte skript, který chcete použít, a vložte ho do prázdného pole.

Jak nasadit skript - krok 3

V mnoha skriptech je třeba odkaz na Google Spreadsheet. Aby skript fungoval správně, je nutné nastavit sdílení dokumentu tak, aby každý, kdo má odkaz, měl práva k úpravám. Pokud je toto sdílení nesprávně nastavené, skript nebude funkční.

Jak nasadit skript - krok 4

Jakmile máte skript vložený a upravený pro váš účet, klikněte na „Náhled“, abyste otestovali, zda skript správně běží. Pravděpodobně bude potřeba skript ještě autorizovat. Po autorizaci pak klikněte na náhled znovu, protože předtím nám skript kvůli autorizaci nedoběhl až do konce.

Jak nasadit skript - krok 5
Jak nasadit skript - krok 5b

V záložce „Protokoly“ můžete sledovat, jestli se skript spustil bez problémů, nebo zda se vyskytly nějaké chyby.

Jak nasadit skript - krok 6

Nakonec si můžete nastavit, kdy a jak často chcete skript spouštět. To vám umožní automatizovat různé procesy v Google Ads účtu a šetřit čas.

Jak nasadit skript - krok 7

V našem článku 10 nejlepších Performance Max skriptů najdete skripty, které si můžete hned nasadit a vyzkoušet jejich funkcionalitu.

Článek pro vás připravil/a: Zdeňka Polčicová
Marketing mě baví, hlavně ve spojení s daty. Postarám se o to, aby vaše PPC reklamy měly dosah a přinášely výsledky. Je pro mě důležité chápat souvislosti, nebát se jít do detailů a hledat co nejlepší řešení.
Mohlo by vás zajímat:

Co musí grafici vědět o barvách

Michaela Fojtíčková • 18. 5. 2023 • 
Barvy jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů vizuální komunikace. Pomocí barev dokážeme vyjádřit emoce, navodit správnou náladu nebo dokonce předat dané sdělení. V následujícím článku vám nastíníme, proč je dobré znát hlavní rozdíly mezi barvami používanými v grafickém designu.
Přečíst článek

Jak vylepšit DRTG v Skliku pomocí šablon?

Michaela Fojtíčková • 19. 5. 2021 • 
Víte, že v Skliku můžete vylepšit svůj dynamický retargeting nebo dynamický banner pomocí šablon? V článku vám shrneme to nejdůležitější, co byste o DRTG šablonách měli vědět a přidáme pár tipů, jak je efektivně používat.
Přečíst článek

Google AI Overviews: Jak ovlivní organickou návštěvnost a SEO vaší firmy?

Adam Růžička • 7. 8. 2025 • 
Od května 2025 Google nasadil novou funkci AI Overviews ve více než 200 zemích. Jedná se o generovaná shrnutí, která se zobrazují přímo nad organickými výsledky vyhledávání. Tato novinka mění pravidla hry: lidé často dostanou odpověď přímo ve výsledku a už vůbec nemusí klikat na váš web.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
Google Premier PartnerHeureka logo novéSklik_ověření_2024
arrow-right