Zbožové srovnávače

Ať už jste velký či malý e-shop, zbožáky jsou perfektní způsob, jak ulovit zákazníky, kteří chtějí nakupovat.

Jak dostat ze zbožových srovnávačů maximum?

Ať už jste velký či malý e-shop, zbožáky jsou perfektní způsob, jak ulovit zákazníky, kteří chtějí nakupovat. Ukážeme vám, jak do výpisu zalistovat maximum svých produktů, a podělíme se o strategie, jak úspěšně inzerovat.

… který zbožový srovnávač je pro vás?

Podle typu vašeho produktu a obchodní strategie vybereme ty nejvhodnější zbožové srovnávače. A pomůžeme vám obsadit přední pozice i na těch největších, jako jsou Google nákupy, Heureka, Zboží.cz – ať už pomocí biddingu či rozumným upravením ceny a dopravy. Inzerci vám nastavíme i v galeriích Favi či Glami. Zrevidujeme nastavení administrace a dopravy. Zajistíme správný bidding produktů.

K čemu vám to bude?

Vysoká konverze


Na zbožových srovnávačích ulovíte zákazníky, kteří jsou připraveni nakupovat. Jen se ještě nerozhodli, ve kterém e-shopu objednávku provést.

Získáte zákazníky od konkurence

Pokud máte lepší cenu, levnější dopravu či lepší dostupnost zboží, máte slušnou šanci, že přetáhnete pár procent zákazníků od své konkurence.

Tržní podíl


Podle loňské studie APEK využívá zbožové srovnávače vždy nebo při většině nákupů 55 % dotázaných, kteří nakupují na internetu alespoň jednou za rok.

„Na zbožáku už jsme zaregistrovaní, ale…“

… zobrazuje se tam jen malá část vašich produktů? Víme, čím to je. V XML feedech je potřeba správně nastavit desítky parametrů, které zajistí spárování produktů a jejich správné zobrazování. Ukážeme vám, jak to spravit. Poladíme vše tak, aby se ve zbožovém srovnávači objevovala většina vašeho zboží.

Chcete mít více zákazníků? Ozvěte se nám

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram