Co jsou Spark Ads

Martina Malíková, 13. 3. 2024

Spark Ads je jeden z reklamních formátů, s kterým se můžete setkat na TikToku. Tento typ reklamy pracuje s již publikovanými příspěvky, ať už vašimi či od jiných tvůrců (s jejich autorizací). K dispozici je pro všechny reklamní účely. 

Výhodou Spark Ads je, že veškeré reakce získané z inzerce - lajky, komentáře a zobrazení - zůstávají zachovány u původního příspěvku. Zároveň se zde stále pracuje i s organickým dosahem - můžete tak zasáhnout širší cílovou skupinu a dosáhnout nižší ceny za  výsledek než u čistě placené kampaně.

sparks ads zdroj tiktok

Zdroj: Tiktok

Proč používat Spark Ads?

  • Své reklamy můžete obohatit o autentický obsah s nejen placeným, ale i organickým dosahem.
  • Pomohou vám zvýšit výkon reklamy. TikTok uvádí, že v porovnání s Non-Spark Ads dochází k:
    • 30 % nárůstu míry dokončení
    • 142% nárůstu míry zapojení
    • 43% zvýšení konverzního poměru
    • 4% snížení ceny za tisíc zobrazení
  • Pomocí Spark Ads můžete také snížit počet nechtěných kliknutí a dosáhnout tak vyššího CVR (Conversion Rate).
  • V reklamním systému budete mít k dispozici více metrik než u Non-Spark Ads (např. počet návštěv profilu či počet nových followerů)
  • Spark Ads podporují funkce Duet, Stitch a Sticker. Diváci mohou také kliknout na detail použité hudby v příspěvku.

Spark Ads jsou rozhodně skvělým řešením při budování komunity či povědomí o značce. Užitečným pomocníkem mohou být při spolupráci s influencery.

Článek pro vás připravil/a: Martina Malíková
Není nic staršího než včerejší trendy z online marketingu. :) Postarám se, aby vaše kampaně udržely se sociálními sítěmi krok a hlavně, aby to dávalo smysl.
Mohlo by vás zajímat:

Jak vyladit reklamu pro lepší viditelnost

Anna Jílková • 6. 3. 2025 • 
Víte, jaký byl první banner na internetu? Psal se rok 1994, měl rozměr 468 × 60 px a dosáhl šíleného 44% CTR. Dnes? Bannerům se vyhýbáme obloukem a průměrná míra prokliku je sotva 2 %.
Přečíst článek

Jak získat kvalitní návštěvníky webu

Kristýna Férová • 9. 9. 2024 • 
Trafficové kampaně jsou evergreenem spousty reklamních účtů, jsou ale opravdu tak efektivní, jak by se mohlo na první pohled zdát?
Přečíst článek

7 tipů, jak zabezpečit firemní účet na Facebooku

Michaela Fojtíčková • 13. 5. 2021 • 
Víte, že nedostatečně zabezpečený firemní účet na Facebooku představuje nemalé riziko pro vaše podnikání? V dnešní době rostoucího počtu kybernetických útoků jsou sociální sítě jejich oblíbeným terčem. Útočníci mohou váš facebookový účet smazat, změnit přihlašovací údaje, případně spustit propagaci za nemalé peníze. Jak tomu všemu předejít? Sepsali jsme pro vás 7 našich tipů, jak si zabezpečit facebookový profil, včetně Business Manageru.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
Google Premier PartnerHeureka logo novéSklik_ověření_2024
arrow-right