V první části jsme se zaměřili na pět skriptů, které vám pomohou získat lepší přehled o vašich Performance Max kampaních. Nyní si představíme dalších pět, které vám přinesou ještě více užitečných dat a informací o vašich PMax kampaních.
Pokud budete chtít některý ze skriptů obratem vyzkoušet, podívejte se, jak si skript do účtu jednoduše nasadit.
6. Performance Max Non-converting search terms

Kdo ho vytvořil: Nils Rooijmans
Kde ho najdete: Performance Max Script - non-converting search term alerts
Pro sledování vyhledávacích dotazů, které nepřinášejí konverze, využijete tento skript. Můžete si nastavit, jak moc zpětně má skript data hledat, a také minimální hodnotu počtu prokliků vyhledávacího dotazu. Zde závisí na velikosti vašeho účtu. Nevýkonná slova můžete pak z kampaně vyloučit.
7. Performance Max Creatives with Assets and Groups

Kdo ho vytvořil: Francesco Cifardi
Kde ho najdete: Pmax Assets & Groups Performance Tracker v1.7 (Single Account)
Při sledování historie výkonnosti skupin podkladů v Performance Max kampaních je tento skript velmi užitečný. Umožní vám například lépe vyhodnotit dopad přidání nové skupiny podkladů na původní skupiny. Všechna tato data jsou dostupná i v Google Ads rozhraní, hlavní výhodou tohoto skriptu je však vizualizace těchto informací za posledních 30 dní.
8. Performance Max Device Distribution

Kdo ho vytvořil: Francesco Cifardi
Kde ho najdete: Pmax Device Distribution 1.2 (Single Account)
Získat přehled o výkonu kampaní podle typu zařízení (desktop, tablet, mobil) umožňuje tento skript. Analyzuje výkon všech aktivních kampaních, a ukazuje vám denní metriky jako jsou zobrazení, kliknutí, konverze a hodnoty konverzí. Vizualizovaná data jsou za posledních 30 dní.
9. Performance Max nGram Analysis

Kdo ho vytvořil: Mike Rhodes
Kde ho najdete: Free nGram Analysis Script | Mike Rhodes Ideas
nGram skript analyzuje vyhledávací dotazy (nebo produktové názvy) a rozděluje je na jednotlivé části (tzv. nGramy). Tyto fragmenty se pak používají pro vyhodnocení, které části dotazů nebo názvů vedou k největšímu počtu prokliků, konverzí nebo nejvyšší hodnotě nákupů.
10. Performance Max Flowboost Labelizer

Kdo ho vytvořil: Floris de Schijver
Kde ho najdete: Library by Flowboost
Skript vytáhne data z vašeho Google Ads účtu a uloží je do Google Sheets na základě vybraného časového období. Poté produkty rozdělí do několika indexů na základě průměrné marže a DPH, což mu umožní vyhodnotit jejich výkon. Produkty v indexu mají nejlepší návratnost a fungují nejlépe, zatímco near-index zahrnuje produkty blízko indexu. Under-index označuje méně výkonné produkty, které se často zobrazují, ale mají horší návratnost, a no-index jsou produkty označované jako "zombies", které se málo zobrazují. Over-index představuje bestsellery s nejlepší návratností. Na grafech můžete sledovat počet produktů v jednotlivých kategoriích indexů, náklady na indexové skupiny a výnosy na skupinu indexů.
Tímto uzavíráme náš přehled deseti nejlepších skriptů pro Performance Max kampaně. Díky těmto nástrojům získáte více informací o vašich kampaních se kterými pak můžete dál pracovat.
Neváhejte některý z těchto skriptů vyzkoušet a posunout své kampaně na novou úroveň!