10 nejlepších Performance Max skriptů - část 2.

Zdeňka Polčicová, 9. 10. 2024

V první části jsme se zaměřili na pět skriptů, které vám pomohou získat lepší přehled o vašich Performance Max kampaních. Nyní si představíme dalších pět, které vám přinesou ještě více užitečných dat a informací o vašich PMax kampaních.
Pokud budete chtít některý ze skriptů obratem vyzkoušet, podívejte se, jak si skript do účtu jednoduše nasadit.

6. Performance Max Non-converting search terms

Pmax non converting search terms

Kdo ho vytvořil: Nils Rooijmans
Kde ho najdete: Performance Max Script - non-converting search term alerts

Pro sledování vyhledávacích dotazů, které nepřinášejí konverze, využijete tento skript. Můžete si nastavit, jak moc zpětně má skript data hledat, a také minimální hodnotu počtu prokliků vyhledávacího dotazu. Zde závisí na velikosti vašeho účtu. Nevýkonná slova můžete pak z kampaně vyloučit.

7. Performance Max Creatives with Assets and Groups

Pmax asset groups

Kdo ho vytvořil: Francesco Cifardi
Kde ho najdete: Pmax Assets & Groups Performance Tracker v1.7 (Single Account)

Při sledování historie výkonnosti skupin podkladů v Performance Max kampaních je tento skript velmi užitečný. Umožní vám například lépe vyhodnotit dopad přidání nové skupiny podkladů na původní skupiny. Všechna tato data jsou dostupná i v Google Ads rozhraní, hlavní výhodou tohoto skriptu je však vizualizace těchto informací za posledních 30 dní.

8. Performance Max Device Distribution

Pmax device distribution

Kdo ho vytvořil: Francesco Cifardi
Kde ho najdete: Pmax Device Distribution 1.2 (Single Account)

Získat přehled o výkonu kampaní podle typu zařízení (desktop, tablet, mobil) umožňuje tento skript. Analyzuje výkon všech aktivních kampaních, a ukazuje vám denní metriky jako jsou zobrazení, kliknutí, konverze a hodnoty konverzí. Vizualizovaná data jsou za posledních 30 dní.

9. Performance Max nGram Analysis

pmax ngram

Kdo ho vytvořil: Mike Rhodes
Kde ho najdete: Free nGram Analysis Script | Mike Rhodes Ideas

nGram skript analyzuje vyhledávací dotazy (nebo produktové názvy) a rozděluje je na jednotlivé části (tzv. nGramy). Tyto fragmenty se pak používají pro vyhodnocení, které části dotazů nebo názvů vedou k největšímu počtu prokliků, konverzí nebo nejvyšší hodnotě nákupů.

10. Performance Max Flowboost Labelizer

pmax flowboost

Kdo ho vytvořil: Floris de Schijver
Kde ho najdete: Library by Flowboost

Skript vytáhne data z vašeho Google Ads účtu a uloží je do Google Sheets na základě vybraného časového období. Poté produkty rozdělí do několika indexů na základě průměrné marže a DPH, což mu umožní vyhodnotit jejich výkon. Produkty v indexu mají nejlepší návratnost a fungují nejlépe, zatímco near-index zahrnuje produkty blízko indexu. Under-index označuje méně výkonné produkty, které se často zobrazují, ale mají horší návratnost, a no-index jsou produkty označované jako "zombies", které se málo zobrazují. Over-index představuje bestsellery s nejlepší návratností. Na grafech můžete sledovat počet produktů v jednotlivých kategoriích indexů, náklady na indexové skupiny a výnosy na skupinu indexů.

Tímto uzavíráme náš přehled deseti nejlepších skriptů pro Performance Max kampaně. Díky těmto nástrojům získáte více informací o vašich kampaních se kterými pak můžete dál pracovat.
Neváhejte některý z těchto skriptů vyzkoušet a posunout své kampaně na novou úroveň!

Článek pro vás připravil/a: Zdeňka Polčicová
Marketing mě baví, hlavně ve spojení s daty. Postarám se o to, aby vaše PPC reklamy měly dosah a přinášely výsledky. Je pro mě důležité chápat souvislosti, nebát se jít do detailů a hledat co nejlepší řešení.
Mohlo by vás zajímat:

Jak nasdílet přístupy do Google Ads a Sklik krok za krokem

Michaela Fojtíčková • 18. 5. 2023 • 
Jako online reklamní agentura spravujeme účty klientů, do kterých potřebujeme získat právo nahlížet a dělat úpravy. Bezpečnost je při tom nejdůležitější faktor. Proto jsme vytvořili podrobný návod, kde vás provedeme jednotlivými kroky, aby pro vás sdílení bylo co nejpohodlnější a především bezpečné.
Přečíst článek

Feeder strategie: Jak chytře škálovat výkon kampaní v Google Ads

Lucie Bystrianská • 28. 5. 2025 • 
Stále vyšší CPC, nestabilní konverze a omezené možnosti škálování jsou aktuální výzvy, které trápí nejednoho PPC specialistu. Právě tyhle situace vedly k tomu, že se čím dál víc mluví o tzv. feeder strategii.
Přečíst článek

Co musí grafici vědět o barvách

Michaela Fojtíčková • 18. 5. 2023 • 
Barvy jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů vizuální komunikace. Pomocí barev dokážeme vyjádřit emoce, navodit správnou náladu nebo dokonce předat dané sdělení. V následujícím článku vám nastíníme, proč je dobré znát hlavní rozdíly mezi barvami používanými v grafickém designu.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
Google Premier PartnerSklik_ověření_2024
arrow-right