Nasazení skriptu do Google Ads není složité, ale je potřeba dbát na pár důležitých kroků. Každý skript může vyžadovat různé úpravy v závislosti na jeho účelu. U některých je nutné více přizpůsobení, ale základní proces zůstává stejný.
Skripty najdete v rozhraní Google Ads pod záložkou "Hromadné akce".
Pokračujte kliknutím na ikonu "+" a zvolte možnost “Nový skript”.
Po otevření skriptovacího rozhraní se zobrazí výchozí kód. Tento kód můžete smazat, abyste začínali s čistým listem. Poté jednoduše zkopírujte skript, který chcete použít, a vložte ho do prázdného pole.
V mnoha skriptech je třeba odkaz na Google Spreadsheet. Aby skript fungoval správně, je nutné nastavit sdílení dokumentu tak, aby každý, kdo má odkaz, měl práva k úpravám. Pokud je toto sdílení nesprávně nastavené, skript nebude funkční.
Jakmile máte skript vložený a upravený pro váš účet, klikněte na „Náhled“, abyste otestovali, zda skript správně běží. Pravděpodobně bude potřeba skript ještě autorizovat. Po autorizaci pak klikněte na náhled znovu, protože předtím nám skript kvůli autorizaci nedoběhl až do konce.
V záložce „Protokoly“ můžete sledovat, jestli se skript spustil bez problémů, nebo zda se vyskytly nějaké chyby.
Nakonec si můžete nastavit, kdy a jak často chcete skript spouštět. To vám umožní automatizovat různé procesy v Google Ads účtu a šetřit čas.
V našem článku 10 nejlepších Performance Max skriptů najdete skripty, které si můžete hned nasadit a vyzkoušet jejich funkcionalitu.