Google Ads: Jak si do účtu nasadit skript

Zdeňka Polčicová, 9. 10. 2024

Nasazení skriptu do Google Ads není složité, ale je potřeba dbát na pár důležitých kroků. Každý skript může vyžadovat různé úpravy v závislosti na jeho účelu. U některých je nutné více přizpůsobení, ale základní proces zůstává stejný.

Skripty najdete v rozhraní Google Ads pod záložkou "Hromadné akce".

Jak nasadit skript - krok 1

Pokračujte kliknutím na ikonu "+" a zvolte možnost “Nový skript”.

Jak nasadit skript - krok 2

Po otevření skriptovacího rozhraní se zobrazí výchozí kód. Tento kód můžete smazat, abyste začínali s čistým listem. Poté jednoduše zkopírujte skript, který chcete použít, a vložte ho do prázdného pole.

Jak nasadit skript - krok 3

V mnoha skriptech je třeba odkaz na Google Spreadsheet. Aby skript fungoval správně, je nutné nastavit sdílení dokumentu tak, aby každý, kdo má odkaz, měl práva k úpravám. Pokud je toto sdílení nesprávně nastavené, skript nebude funkční.

Jak nasadit skript - krok 4

Jakmile máte skript vložený a upravený pro váš účet, klikněte na „Náhled“, abyste otestovali, zda skript správně běží. Pravděpodobně bude potřeba skript ještě autorizovat. Po autorizaci pak klikněte na náhled znovu, protože předtím nám skript kvůli autorizaci nedoběhl až do konce.

Jak nasadit skript - krok 5
Jak nasadit skript - krok 5b

V záložce „Protokoly“ můžete sledovat, jestli se skript spustil bez problémů, nebo zda se vyskytly nějaké chyby.

Jak nasadit skript - krok 6

Nakonec si můžete nastavit, kdy a jak často chcete skript spouštět. To vám umožní automatizovat různé procesy v Google Ads účtu a šetřit čas.

Jak nasadit skript - krok 7

V našem článku 10 nejlepších Performance Max skriptů najdete skripty, které si můžete hned nasadit a vyzkoušet jejich funkcionalitu.

Článek pro vás připravil/a: Zdeňka Polčicová
Marketing mě baví, hlavně ve spojení s daty. Postarám se o to, aby vaše PPC reklamy měly dosah a přinášely výsledky. Je pro mě důležité chápat souvislosti, nebát se jít do detailů a hledat co nejlepší řešení.
Mohlo by vás zajímat:

Co je to CTA a 6 tipů, jak ji dobře napsat

Michaela Fojtíčková • 4. 6. 2023 • 
Co by měl obsahovat každý dobrý prodejní text? Každý kvalitní web? Každý newsletter? Každý dobrý text obsahuje CTA (call to action) – formulaci či tlačítko, která čtenáře vyzve k akci. S dobrou CTA máte mnohem vyšší pravděpodobnost úspěchu. V článku vám prozradíme 6 tipů, jak napsat CTA, které bude fungovat.
Přečíst článek

Zvyšuje dynamický retargeting (DRTG) na Skliku CTR?

Michaela Fojtíčková • 19. 5. 2022 • 
Seznam tvrdí, že šablony mohou zvýšit CTR a vylepšit výkon dynamického retargetingu v Skliku. Opravdu to funguje? Rozhodli jsme se šablony pro dynamický retargeting otestovat u našich klientů. Vzhledem k tomu, že Sklik od října 2020 umožňuje sledovat statistiky pro jednotlivé DRTG šablony, jsme mohli i vyhodnotit výkon těch nejlepších.
Přečíst článek

Otestovali jsme nejvyšší možný limit pro výdaje u Advantage+. Jaké byly výsledky?

Kristýna Férová • 19. 2. 2024 • 
Advantage+ kampaně se staly za poslední rok nedílnou součástí téměř každého e-shopového reklamního účtu. Pokud máte s těmito kampaněmi zkušenosti, nebude pro vás novinkou, že Advantage+ často parazitují na remarketingových kampaních. Mohou ale remarketing zcela nahradit?
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
Kde nás najdete?
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
arrow-right