S pojmem Thruplay se můžete setkat ve Správci reklam při nastavování Meta Ads. Jedná se o optimalizaci, která doručí reklamu těm uživatelům, kteří pravděpodobně zhlédnou alespoň 15 vteřin z vašeho videa. Pokud je video kratší, je za Thruplay považováno shlédnutí alespoň 97 % videa. Optimalizace je k dispozici u kampaní s cílem Povědomí či Projevený zájem a nastavit ji můžete na úrovni sady reklam.
Proč je Thruplay lepší než optimalizace na Zájem o příspěvek?
V případě Zájmu o příspěvek je za konverzní akci považováné shlédnutí alespoň 3 vteřin z videa. Na Facebooku se ale videa často začínají přehrávat automaticky, uživatel tak o video reálně zájem vůbec mít nemusí. Dochází tak ke zkreslení výsledků.
Tip: Vytvořte si publikum z lidí, kteří provedli konverzní akci Thruplay a využijte je v remarketingových kampaní. Lze předpokládat, že pokud shlédli alespoň 15 vteřin videa, jedná se o uživatele, které váš produkt skutečně zaujal.