Co je to Thruplay

Martina Malíková, 25. 3. 2024

S pojmem Thruplay se můžete setkat ve Správci reklam při nastavování Meta Ads. Jedná se o optimalizaci, která doručí reklamu těm uživatelům, kteří pravděpodobně zhlédnou alespoň 15 vteřin z vašeho videa. Pokud je video kratší,  je za Thruplay považováno shlédnutí alespoň 97 % videa. Optimalizace je k dispozici u kampaní s cílem Povědomí či Projevený zájem a nastavit ji můžete na úrovni sady reklam.

Proč je Thruplay lepší než optimalizace na Zájem o příspěvek?

V případě Zájmu o příspěvek je za konverzní akci považováné shlédnutí alespoň 3 vteřin z videa. Na Facebooku se ale videa často začínají přehrávat automaticky, uživatel tak o video reálně zájem vůbec mít nemusí. Dochází tak ke zkreslení výsledků. 

Tip: Vytvořte si publikum z lidí, kteří provedli konverzní akci Thruplay a využijte je v remarketingových kampaní. Lze předpokládat, že pokud shlédli alespoň 15 vteřin videa, jedná se o uživatele, které váš produkt skutečně zaujal.

Článek pro vás připravil/a: Martina Malíková
Není nic staršího než včerejší trendy z online marketingu. :) Postarám se, aby vaše kampaně udržely se sociálními sítěmi krok a hlavně, aby to dávalo smysl.
Mohlo by vás zajímat:

Jak na tvorbu Dynamic Search Ads (DSA) z feedu?

Martina Malíková • 18. 3. 2024 • 
Pokud chcete mít DSA kampaně pod kontrolou, doporučujeme využít cílení dle vlastního feedu, tedy kampaň tvořit ze seznamu stránek a strukturovat pomocí štítků. Jak takovou DSA kampaň z feedu vytvořit jednoduše během chvilky?
Přečíst článek

Otestovali jsme nejvyšší možný limit pro výdaje u Advantage+. Jaké byly výsledky?

Kristýna Férová • 19. 2. 2024 • 
Advantage+ kampaně se staly za poslední rok nedílnou součástí téměř každého e-shopového reklamního účtu. Pokud máte s těmito kampaněmi zkušenosti, nebude pro vás novinkou, že Advantage+ často parazitují na remarketingových kampaních. Mohou ale remarketing zcela nahradit?
Přečíst článek

Jak zvolit správný font a proč je klíčem dobré komunikace?

Michaela Fojtíčková • 3. 6. 2023 • 
Font je jedním z hlavních prostředků komunikace, přesto se na jeho vhodný výběr občas zapomíná. Samotný font totiž nastiňuje závažnost sdělení, a to ještě předtím, než si text přečteme. Základní rozdělení fontů a jak je používat se dočtete v našem článku.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
Kde nás najdete?
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
arrow-right