Co jsou Spark Ads

Martina Malíková, 13. 3. 2024

Spark Ads je jeden z reklamních formátů, s kterým se můžete setkat na TikToku. Tento typ reklamy pracuje s již publikovanými příspěvky, ať už vašimi či od jiných tvůrců (s jejich autorizací). K dispozici je pro všechny reklamní účely. 

Výhodou Spark Ads je, že veškeré reakce získané z inzerce - lajky, komentáře a zobrazení - zůstávají zachovány u původního příspěvku. Zároveň se zde stále pracuje i s organickým dosahem - můžete tak zasáhnout širší cílovou skupinu a dosáhnout nižší ceny za  výsledek než u čistě placené kampaně.

sparks ads zdroj tiktok

Zdroj: Tiktok

Proč používat Spark Ads?

  • Své reklamy můžete obohatit o autentický obsah s nejen placeným, ale i organickým dosahem.
  • Pomohou vám zvýšit výkon reklamy. TikTok uvádí, že v porovnání s Non-Spark Ads dochází k:
    • 30 % nárůstu míry dokončení
    • 142% nárůstu míry zapojení
    • 43% zvýšení konverzního poměru
    • 4% snížení ceny za tisíc zobrazení
  • Pomocí Spark Ads můžete také snížit počet nechtěných kliknutí a dosáhnout tak vyššího CVR (Conversion Rate).
  • V reklamním systému budete mít k dispozici více metrik než u Non-Spark Ads (např. počet návštěv profilu či počet nových followerů)
  • Spark Ads podporují funkce Duet, Stitch a Sticker. Diváci mohou také kliknout na detail použité hudby v příspěvku.

Spark Ads jsou rozhodně skvělým řešením při budování komunity či povědomí o značce. Užitečným pomocníkem mohou být při spolupráci s influencery.

Článek pro vás připravil/a: Martina Malíková
Není nic staršího než včerejší trendy z online marketingu. :) Postarám se, aby vaše kampaně udržely se sociálními sítěmi krok a hlavně, aby to dávalo smysl.
Mohlo by vás zajímat:

Co je to kampaň Royal Berl a jaké má v Google Ads využití

Michaela Fojtíčková • 25. 5. 2021 • 
Děláte reklamu v účtu Google Ads a narazili jste na strategii Royal Berl, ale nevíte přesně, o co jde? Sepsali jsme pár bodů, které vám s touto speciální kampaní pomůžou a vše vysvětlí.
Přečíst článek

Advantage+: Jak se v nich vyznat

Zdeňka Polčicová • 28. 11. 2024 • 
Advantage+ sem, Advantage+ tam, Advantage+ všude! Pokud spravujete reklamní kampaně na Metě, určitě nám dáte za pravdu, že vyznat se v těchto „zázračných“ nástrojích není vždy hračka. Přinášíme vám proto přehled toho, co vlastně Advantage+ nástroje jsou, jak fungují a jaké s nimi máme zkušenosti.
Přečíst článek

10 nejlepších Performance Max skriptů - část 2.

Zdeňka Polčicová • 9. 10. 2024 • 
Dalších pět skriptů, které vám přinesou ještě více užitečných dat a informací o vašich PMax kampaních.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
Google Premier PartnerSklik_ověření_2024
arrow-right