Spark Ads je jeden z reklamních formátů, s kterým se můžete setkat na TikToku. Tento typ reklamy pracuje s již publikovanými příspěvky, ať už vašimi či od jiných tvůrců (s jejich autorizací). K dispozici je pro všechny reklamní účely.
Výhodou Spark Ads je, že veškeré reakce získané z inzerce - lajky, komentáře a zobrazení - zůstávají zachovány u původního příspěvku. Zároveň se zde stále pracuje i s organickým dosahem - můžete tak zasáhnout širší cílovou skupinu a dosáhnout nižší ceny za výsledek než u čistě placené kampaně.
Zdroj: Tiktok
Proč používat Spark Ads?
- Své reklamy můžete obohatit o autentický obsah s nejen placeným, ale i organickým dosahem.
- Pomohou vám zvýšit výkon reklamy. TikTok uvádí, že v porovnání s Non-Spark Ads dochází k:
- 30 % nárůstu míry dokončení
- 142% nárůstu míry zapojení
- 43% zvýšení konverzního poměru
- 4% snížení ceny za tisíc zobrazení
- Pomocí Spark Ads můžete také snížit počet nechtěných kliknutí a dosáhnout tak vyššího CVR (Conversion Rate).
- V reklamním systému budete mít k dispozici více metrik než u Non-Spark Ads (např. počet návštěv profilu či počet nových followerů)
- Spark Ads podporují funkce Duet, Stitch a Sticker. Diváci mohou také kliknout na detail použité hudby v příspěvku.
Spark Ads jsou rozhodně skvělým řešením při budování komunity či povědomí o značce. Užitečným pomocníkem mohou být při spolupráci s influencery.