Co jsou Spark Ads

Martina Malíková, 13. 3. 2024

Spark Ads je jeden z reklamních formátů, s kterým se můžete setkat na TikToku. Tento typ reklamy pracuje s již publikovanými příspěvky, ať už vašimi či od jiných tvůrců (s jejich autorizací). K dispozici je pro všechny reklamní účely. 

Výhodou Spark Ads je, že veškeré reakce získané z inzerce - lajky, komentáře a zobrazení - zůstávají zachovány u původního příspěvku. Zároveň se zde stále pracuje i s organickým dosahem - můžete tak zasáhnout širší cílovou skupinu a dosáhnout nižší ceny za  výsledek než u čistě placené kampaně.

sparks ads zdroj tiktok

Zdroj: Tiktok

Proč používat Spark Ads?

  • Své reklamy můžete obohatit o autentický obsah s nejen placeným, ale i organickým dosahem.
  • Pomohou vám zvýšit výkon reklamy. TikTok uvádí, že v porovnání s Non-Spark Ads dochází k:
    • 30 % nárůstu míry dokončení
    • 142% nárůstu míry zapojení
    • 43% zvýšení konverzního poměru
    • 4% snížení ceny za tisíc zobrazení
  • Pomocí Spark Ads můžete také snížit počet nechtěných kliknutí a dosáhnout tak vyššího CVR.
  • V reklamním systému budete mít k dispozici více metrik než u Non-Spark Ads (např. počet návštěv profilu či počet nových followerů)
  • Spark Ads podporují funkce Duet, Stitch a Sticker. Diváci mohou také kliknout na detail použité hudby v příspěvku.

Spark Ads jsou rozhodně skvělým řešením při budování komunity či povědomí o značce. Užitečným pomocníkem mohou být při spolupráci s influencery.

Článek pro vás připravil/a: Martina Malíková
Není nic staršího než včerejší trendy z online marketingu. :) Postarám se, aby vaše kampaně udržely se sociálními sítěmi krok a hlavně, aby to dávalo smysl.
Mohlo by vás zajímat:

Co je to GTM (Google Tag Manager) a proč je dnes standardem?

Michaela Fojtíčková • 28. 5. 2023 • 
Google Tag Manager (GTM) je užitečný nástroj, který doporučujeme používat každému majiteli webu. Ještě ho nemáte? Přečtěte si náš článek a zjistěte, proč byste ho měli začít využívat i na svém webu.
Přečíst článek

Co je to CTA a 6 tipů, jak ji dobře napsat

Michaela Fojtíčková • 4. 6. 2023 • 
Co by měl obsahovat každý dobrý prodejní text? Každý kvalitní web? Každý newsletter? Každý dobrý text obsahuje CTA (call to action) – formulaci či tlačítko, která čtenáře vyzve k akci. S dobrou CTA máte mnohem vyšší pravděpodobnost úspěchu. V článku vám prozradíme 6 tipů, jak napsat CTA, které bude fungovat.
Přečíst článek

Co musí grafici vědět o barvách

Michaela Fojtíčková • 18. 5. 2023 • 
Barvy jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů vizuální komunikace. Pomocí barev dokážeme vyjádřit emoce, navodit správnou náladu nebo dokonce předat dané sdělení. V následujícím článku vám nastíníme, proč je dobré znát hlavní rozdíly mezi barvami používanými v grafickém designu.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
Kde nás najdete?
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
arrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram