Co jsou Spark Ads

Martina Malíková, 13. 3. 2024

Spark Ads je jeden z reklamních formátů, s kterým se můžete setkat na TikToku. Tento typ reklamy pracuje s již publikovanými příspěvky, ať už vašimi či od jiných tvůrců (s jejich autorizací). K dispozici je pro všechny reklamní účely. 

Výhodou Spark Ads je, že veškeré reakce získané z inzerce - lajky, komentáře a zobrazení - zůstávají zachovány u původního příspěvku. Zároveň se zde stále pracuje i s organickým dosahem - můžete tak zasáhnout širší cílovou skupinu a dosáhnout nižší ceny za  výsledek než u čistě placené kampaně.

sparks ads zdroj tiktok

Zdroj: Tiktok

Proč používat Spark Ads?

  • Své reklamy můžete obohatit o autentický obsah s nejen placeným, ale i organickým dosahem.
  • Pomohou vám zvýšit výkon reklamy. TikTok uvádí, že v porovnání s Non-Spark Ads dochází k:
    • 30 % nárůstu míry dokončení
    • 142% nárůstu míry zapojení
    • 43% zvýšení konverzního poměru
    • 4% snížení ceny za tisíc zobrazení
  • Pomocí Spark Ads můžete také snížit počet nechtěných kliknutí a dosáhnout tak vyššího CVR (Conversion Rate).
  • V reklamním systému budete mít k dispozici více metrik než u Non-Spark Ads (např. počet návštěv profilu či počet nových followerů)
  • Spark Ads podporují funkce Duet, Stitch a Sticker. Diváci mohou také kliknout na detail použité hudby v příspěvku.

Spark Ads jsou rozhodně skvělým řešením při budování komunity či povědomí o značce. Užitečným pomocníkem mohou být při spolupráci s influencery.

Článek pro vás připravil/a: Martina Malíková
Není nic staršího než včerejší trendy z online marketingu. :) Postarám se, aby vaše kampaně udržely se sociálními sítěmi krok a hlavně, aby to dávalo smysl.
Mohlo by vás zajímat:

Jak na tvorbu Dynamic Search Ads (DSA) z feedu?

Martina Malíková • 18. 3. 2024 • 
Pokud chcete mít DSA kampaně pod kontrolou, doporučujeme využít cílení dle vlastního feedu, tedy kampaň tvořit ze seznamu stránek a strukturovat pomocí štítků. Jak takovou DSA kampaň z feedu vytvořit jednoduše během chvilky?
Přečíst článek

Tvorba marketingové strategie pomocí STCD framework modelu

Michaela Fojtíčková • 28. 5. 2023 • 
V moderním marketingu je nejdůležitější navázat vztah se zákazníkem a prohloubit ho. Framework See-Think-Do-Care je skvělým nástrojem, jak toho docílit. Proto jej využívají značky po celém světě. V článku se dozvíte, co tento rámec představuje a jak s ním pracovat.
Přečíst článek

Jak zvolit správný font a proč je klíčem dobré komunikace?

Michaela Fojtíčková • 3. 6. 2023 • 
Font je jedním z hlavních prostředků komunikace, přesto se na jeho vhodný výběr občas zapomíná. Samotný font totiž nastiňuje závažnost sdělení, a to ještě předtím, než si text přečteme. Základní rozdělení fontů a jak je používat se dočtete v našem článku.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
Kde nás najdete?
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
arrow-right