Jak nasdílet přístupy do Google Ads a Sklik krok za krokem

Michaela Fojtíčková, 18. 5. 2023

Jako online reklamní agentura spravujeme účty klientů, do kterých potřebujeme získat právo nahlížet a dělat úpravy. Bezpečnost je při tom nejdůležitější faktor. Proto jsme vytvořili podrobný návod, kde vás provedeme jednotlivými kroky, aby pro vás sdílení bylo co nejpohodlnější a především bezpečné. 

Google Ads a Sklik

K vytváření a optimalizaci vašich PPC kampaních potřebujeme přístupy do účtů v systémech Google Ads (GAds) a Sklik. Ještě nemáte GAds či Sklik? Nevadí, zde najdete návod k založení.

Nasdílení Google Ads přístupu

Postačí nám zaslat vaše číslo účtu ve tvaru xxx-xxx-xxxx, které najdete v GAds vpravo nahoře nad emailem

nasdílení Google Ads přístupu krok 1

Zašleme vám žádost o přístup do vašeho účtu. Přijde vám jak email s upozorněním, tak i notifikace v Google Ads, které najdete pod zvonečkem v horní šedé liště.

Po rozkliknutí oznámení zkontrolujte, zda se název a číslo účtu shodují s údaji, které vám poskytneme. Vše je v pořádku? Přijměte žádost. 

S přijmutím žádosti vám přijde potvrzovací e-mail o propojení, a od této chvíle je vše připraveno.

Chcete-li měnit či jinak spravovat oprávnění účtů, musíte se prokliknout přes ikonku NÁSTROJE A NASTAVENÍ do Přístup a zabezpečení. 

A zde najdete seznam účtů s přístupovým právem:

nasdílení Google Ads přístupu krok 2

Nasdílení Sklik přístupu

Nezapomínejme na náš český vyhledávač Seznam. Stále pokrývá velké procento uživatelů, které byste neměli opomíjet. K jejich zasažení nám slouží právě Sklik.

V účtu se prokliknete do Nastavení přes pole s e-mailem v pravém horním rohu. 

nasdílení Sklik přístupu krok 1

V Nastavení účtu v sekci Nabídnout přístup/požádat o přístup vyberete Nabídnout přístup. Do jména účtu zadáte náš email a udělíte nám práva na úrovni Administrátor účtu. Jde to i naopak. Vy nám sdělíte e-mail a od nás vám vyskočí notifikace v horním menu, kterou potvrdíte.

nasdílení Sklik přístupu krok 2

Po odeslání žádosti se vám vytvoří přehledná kolonka s přístupy do účtu. My vám potvrdíme nabídku o přístup a v dalším kroku se text ve sloupci změní s možností kdykoliv upravit práva danému účtu.

A vše je hotovo. Potvrzení přístupu naleznete v notifikacích, kde můžete upravovat práva účtům, které mají přístup.

Článek pro vás připravil/a: Michaela Fojtíčková
Mohlo by vás zajímat:

7 tipů, jak zabezpečit firemní účet na Facebooku

Michaela Fojtíčková • 13. 5. 2021 • 
Víte, že nedostatečně zabezpečený firemní účet na Facebooku představuje nemalé riziko pro vaše podnikání? V dnešní době rostoucího počtu kybernetických útoků jsou sociální sítě jejich oblíbeným terčem. Útočníci mohou váš facebookový účet smazat, změnit přihlašovací údaje, případně spustit propagaci za nemalé peníze. Jak tomu všemu předejít? Sepsali jsme pro vás 7 našich tipů, jak si zabezpečit facebookový profil, včetně Business Manageru.
Přečíst článek

Digitální přístupnost: Co od června platí – a proč to řešit hned

Petra Burešová • 21. 7. 2025 • 
Od 28. června 2025 je v Česku účinný zákon č. 424/2023 Sb., který vychází z evropské směrnice o přístupnosti (European Accessibility Act – EAA). Pokud provozujete e-shop, firemní web, aplikaci nebo jinou digitální službu pro veřejnost, přístupnost už není nice-to-have – je povinná.
Přečíst článek

Google AI Overviews: Jak ovlivní organickou návštěvnost a SEO vaší firmy?

Adam Růžička • 7. 8. 2025 • 
Od května 2025 Google nasadil novou funkci AI Overviews ve více než 200 zemích. Jedná se o generovaná shrnutí, která se zobrazují přímo nad organickými výsledky vyhledávání. Tato novinka mění pravidla hry: lidé často dostanou odpověď přímo ve výsledku a už vůbec nemusí klikat na váš web.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
Google Premier PartnerHeureka logo novéSklik_ověření_2024
arrow-right