Jak nasdílet přístupy do Google Ads a Sklik krok za krokem

Michaela Fojtíčková, 18. 5. 2023

Jako online reklamní agentura spravujeme účty klientů, do kterých potřebujeme získat právo nahlížet a dělat úpravy. Bezpečnost je při tom nejdůležitější faktor. Proto jsme vytvořili podrobný návod, kde vás provedeme jednotlivými kroky, aby pro vás sdílení bylo co nejpohodlnější a především bezpečné. 

Google Ads a Sklik

K vytváření a optimalizaci vašich PPC kampaních potřebujeme přístupy do účtů v systémech Google Ads (GAds) a Sklik. Ještě nemáte GAds či Sklik? Nevadí, zde najdete návod k založení.

Nasdílení Google Ads přístupu

Postačí nám zaslat vaše číslo účtu ve tvaru xxx-xxx-xxxx, které najdete v GAds vpravo nahoře nad emailem

nasdílení Google Ads přístupu krok 1

Zašleme vám žádost o přístup do vašeho účtu. Přijde vám jak email s upozorněním, tak i notifikace v Google Ads, které najdete pod zvonečkem v horní šedé liště.

Po rozkliknutí oznámení zkontrolujte, zda se název a číslo účtu shodují s údaji, které vám poskytneme. Vše je v pořádku? Přijměte žádost. 

S přijmutím žádosti vám přijde potvrzovací e-mail o propojení, a od této chvíle je vše připraveno.

Chcete-li měnit či jinak spravovat oprávnění účtů, musíte se prokliknout přes ikonku NÁSTROJE A NASTAVENÍ do Přístup a zabezpečení. 

A zde najdete seznam účtů s přístupovým právem:

nasdílení Google Ads přístupu krok 2

Nasdílení Sklik přístupu

Nezapomínejme na náš český vyhledávač Seznam. Stále pokrývá velké procento uživatelů, které byste neměli opomíjet. K jejich zasažení nám slouží právě Sklik.

V účtu se prokliknete do Nastavení přes pole s e-mailem v pravém horním rohu. 

nasdílení Sklik přístupu krok 1

V Nastavení účtu v sekci Nabídnout přístup/požádat o přístup vyberete Nabídnout přístup. Do jména účtu zadáte náš email a udělíte nám práva na úrovni Administrátor účtu. Jde to i naopak. Vy nám sdělíte e-mail a od nás vám vyskočí notifikace v horním menu, kterou potvrdíte.

nasdílení Sklik přístupu krok 2

Po odeslání žádosti se vám vytvoří přehledná kolonka s přístupy do účtu. My vám potvrdíme nabídku o přístup a v dalším kroku se text ve sloupci změní s možností kdykoliv upravit práva danému účtu.

A vše je hotovo. Potvrzení přístupu naleznete v notifikacích, kde můžete upravovat práva účtům, které mají přístup.

Článek pro vás připravil/a: Michaela Fojtíčková
Mohlo by vás zajímat:

Jak vytvořit nejlepší newsletter - přinášíme šablonu, jak na to

Michaela Fojtíčková • 4. 6. 2023 • 
E-mailing je skvělý marketingový nástroj, který pomáhá budovat důvěryhodnost a osobitost vaší značky – pokud jej ovšem správně používáte. V tom horším případě pak e-mail skončí na internetovém smetišti. Jak vytvořit newsletter, na který se budou lidé těšit? Odpovědi najdete v článku.
Přečíst článek

Co je to CTA a 6 tipů, jak ji dobře napsat

Michaela Fojtíčková • 4. 6. 2023 • 
Co by měl obsahovat každý dobrý prodejní text? Každý kvalitní web? Každý newsletter? Každý dobrý text obsahuje CTA (call to action) – formulaci či tlačítko, která čtenáře vyzve k akci. S dobrou CTA máte mnohem vyšší pravděpodobnost úspěchu. V článku vám prozradíme 6 tipů, jak napsat CTA, které bude fungovat.
Přečíst článek

Tvorba marketingové strategie pomocí STCD framework modelu

Michaela Fojtíčková • 28. 5. 2023 • 
V moderním marketingu je nejdůležitější navázat vztah se zákazníkem a prohloubit ho. Framework See-Think-Do-Care je skvělým nástrojem, jak toho docílit. Proto jej využívají značky po celém světě. V článku se dozvíte, co tento rámec představuje a jak s ním pracovat.
Přečíst článek
Všechny články
Agentura Foxy.cz s.r.o
Agentura Foxy.cz s.r.o.
Veselá 169/24
602 00 Brno
Kde nás najdete?
IČ: 06739792
DIČ: CZ06739792
Číslo účtu: 2401884475/2010
sp.zn. C 104000 vedená u Krajského soudu v Brně
arrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram